Aktywny czujnik ARS31 zainstalowany w powierzchni drogi wylicza temperaturę zamarzania poprzez chłodzenie i ogrzewanie wbudowanego sensora. Wyznaczona temperatura zamarzania jest niezależna od zastosowanego środka chemicznego. Dwuczęściowa obudowa umożliwia szybki demontaż czujnika i elektroniki w dowolnej chwili w kilka minut. W połaczeniu z konwerterm interfejsu 8160.UISO, czujnik można zintegrować z istniejącym lub nowym systemem UMB. Czujniki pasywny IRS31 oraz aktywny ARS31 mogą być połączone w jeden system. Czujniki są indywidualnie adresowane w sieci.
Temperatura zamarzania obliczana jest na podstawie aktywnego ogrzewania oraz schładzania powierzchni czujnika. Pomiar temperatury zamarzania jest niezależny od zastosowanego środka topiącego lód. Specjalna dwuczęściowa obudowa umożliwia wymontowanie czujnika i elektroniki dla celów serwisowych w każdym momencie, w ciągu zaledwie kilku minut. W połączeniu interfejsu z konwerterem 8160.UISO, czujnik może być wbudowany w nowe lub istniejące sieci UMB. Pasywny czujnik IRS31 i aktywne ARS31 można łączyć bez problemu w sieć. Czujnik jest adresowalny i może być podłączony do sieci.
Wymiary | Ø 120mm, wysokość 50mm |
Waga | ok. 900g |
Przechowywanie | -40...80°C |
Stopień ochrony obudowy | IP68 |
Zasilanie | 9...36 VDC |
Przyłącze | CAGE CLAMP, WAGO (przekrój <0.5mm²) |
Temperatura pracy | -40...80°C |
Wilgotność | 0...100% RH |
Pobór prądu | ok. 30 W |
Interface | długość kabla: 50m RS485, baud rate: 2,400...38,400 bit/s (domyślnie: 19,200) |
Do pobrania:
Instrukcja: Aktywny czujnik drogowy ARS31 | |
Katalog: Katalog zbiorczy stacji UMB Lufft |