Pasywny czujnik drogowy IRS31 do montażu w nawierzchni jezdni. Dwuczęściowa obudowa pozwala na usunięcie czujników i układu elektronicznego na czas konserwacji lub kalibracji w dowolnym momencie.
Czujnik rejestruje następujące informacje:
- temperatura nawierzchni i (jako opcja) dwie dodatkowe temperatury na różnych głębokościach (do 30 cm)
- wysokość filmu wodnego do 4 mm
- temperatura zamarzania dla maksymalnie 10 materiałów topiących lód
- stan nawierzchni (sucha / wilgotna / mokra / lód lub śnieg / pozostałości soli / marznący deszcz)
Pasywny czujnik drogowy wbudowywany w nawierzchnię drogi. Dwuczęściowa obudowa umożliwia łatwy demontaż czujników lub elektroniki dla celów serwisowych lub kalibracyjnych. Czujnik umożliwia pomiar temperatury jezdni, grubość warstwy wody (do 4mm) na jezdni, temperatury zamarzania dla soli NaCl lub innych, warunków drogowych (sucho/wilgotno/mokro/lód lub śnieg/zasolenie/zamarzanie). Czujnik może być indywidualnie zaadresowany oraz wpięty w sieć. Dane pomiarowe są przesyłane cyfrowo poprzez RS485 do dalszej obróbki syganału (rejestrator, sterownik PLC etc.). Nowy model IRS31 z UMB (Universal Measurement Bus) posiada uniwersalny protokół UMB, dzięki temu może współpracować z wieloma systemami wykorzystującymi ptotokół transmisji UMB.
Wymiary | Ø 120mm, wysokość 50mm |
Warunki drogowe | Suche/mokre/wilgotne/gołoledź |
Waga | ok. 900g |
Temperatura przechowywania | -40...70°C |
Pobór prądu | <200mA |
Interfejs | RS485, baud rate: 2,400...38,400 bit/s (domyślne: 19,200) kabel : 100m |
Stopień ochrony obudowy | IP68 |
Zasilanie | 9...14VDC, nominalnie 12V |
Przyłącze | kabel 0.5mm² |
Temperatura pracy | -40...70°C |
Wilgotność | 0...100% RH |
Zakres pomiarowy | -20 ... 0 °C |
Jednostki | °C |
dokladność | ± 0,5 °C lub ± 20% w zależności co wieksze dla powierzchni drogi i temperatury ≤ 4°C |
Rozdzielczość | 0.1 |
Do pobrania:
Instrukcja:Pasywny czujnik drogowy IRS31 | |
Katalog: Katalog zbiorczy stacji UMB Lufft |